قدرت پنهان

Public Relations ،On-Line Public Relations ،Marketing

قدرت پنهان

Public Relations ،On-Line Public Relations ،Marketing

نشست خبری یک تیر و چند نشانه

دعوتنامه رو براشون فاکس کن یه زنگ هم به خبرنگارا بزن که یادشون نره بیان ببین تاکید کن که یه کادو هم براشون در نظر گرفتیم و ... . 

این دیالوگ اکثر مدیران روابط عمومی در زمانی است که به مناسبتی می خواهند یه نشست خبری را برگزار کنند.  

اما چرا روابط عمومی ها به یک چنین موضوعی مهمی در نهایت به چاپ خبر در چند روزنامه و خبرگزاری بسنده می کنند. و این را برای خود موفقیتی بزرگ محسوب می نمایند؟ 

ارزش یک نشست خبری تنها به انتشار مطلب مورد نظر معطوف نمی شود بلکه چگونگی انتخاب رسانه ها ، نوع پیامی که قرار است ارسال شود ، زمان برگزاری نشست و تجزیه و تحلیل پیامی که مخاطب دریافت می کند و پاسخ احتمالی آن نیز مورد توجه می باشد.  

از این رو به برگزاری نشست خبری باید دید حرفه ای داشت زیرا از یک سو ارتباط مستقیم با نمایندگان رسانه ها خبری ایجاد می گردد و از سو دیگر فرایند ارتباط با مخاطبان سازمان مطبوع در حال شکل گیری است.

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی 22 فروردین 1388 ساعت 12:19 http://www.30o.ir

سلام،
سال نو را به شما تبریک می گم... بلاگ خیلی، خیلی جالبی دارید.
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://www.30o.ir
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد