قدرت پنهان

Public Relations ،On-Line Public Relations ،Marketing

قدرت پنهان

Public Relations ،On-Line Public Relations ،Marketing

معرفی کتاب

هر حرفه ای ویژگیهایی دارد و مفاهیمی که در یک حرفه مؤثر واقع می شوند در حرفه ی دیگر عمل
نمی کنند . در این عصر جهانی شدن که در آن هر لحظه با تغییر مواجه هستیم برای هر سازمانی مشکل است که تصویری از خود ارائه کند .
تبلیغات شیوه ی مورد توجه در تصویر سازی است اما تبلیغات به خودی خود قادر به تهیه ی یک تصویرکامل برای هر سازمان یا هر حرفه ای نیست . شرکت های سهامی ، سازمان های آموزشی ، سازمان های پزشکی ، مؤسسات تحقیقاتی ، افراد معروف و دولت در تمام سطوح نیاز به ارائه ی یک تصویر کامل و بهتر دارند . با ملیت زدایی و رشد سریع جهانی شدن ، گونه های مختلفی از رسانه ها در دسترس است اما مناسب ترین رسانه برای تصویر سازی ، توسعه ی تجاری و گرد آوردن اطلاعات هم برای مردم داخل کشور و هم خارج ، روابط عمومی است .
این نوشته نقلی از کتاب « روابط عمومی حرفه ای بالنده» بود که توسط دیواکار شارما نوشته شده است.توصیه می کنم کتاب مذکور را تمامی افرادی که به نوعی با روابط عمومی ارتباط دارند مطالعه کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد