قدرت پنهان

Public Relations ،On-Line Public Relations ،Marketing

قدرت پنهان

Public Relations ،On-Line Public Relations ،Marketing

بایدها و نبایدها در روابط عمومی

 

۱-  مدیر روابط عمومی باید تحصیلات دانشگاهی مرتبط با روابط عمومی داشته باشد. 

۲- کارشناسان روابط عمومی باید تحصیلکرده های رشته روابط عمومی باشند با حداقل مدرک لیسانس. 

۳- خلاقیت باید سرلوحه فعالیت های روابط عمومی باشد. 

۴- چارت سازمانی روابط عمومی باید کارشناسی و منطبق بر اصول حرفه ای تهیه شود. 

۵- روابط عمومی الکترونیک باید هدف نهایی روابط عمومی باشد. 

۶- تنها مرجع فعالیت های ارتباطی و رسانه ای سازمان باید روابط عمومی باشد. 

۷- برنامه ریزی باید از اصول تفکیک ناپذر فعالیت های روابط عمومی باشد. 

۸- روابط عمومی باید ارتباط مستمر و بدون واسطه با مدیریت سازمان داشته باشد.  

۹- روابط عمومی نباید بازیچه ای بخش های دیگر سازمان قرار بگیرد.  

۱۰- روابط عمومی نباید انبار و سیاه چال افراد بی خاصیت و رده پایین سازمان باشد. 

۱۱- روابط عمومی نباید آچار فرانسه سازمان تلقی شود. 

۱۲- نباید روابط عمومی را بخش خدماتی و تشریفاتی سازمان انگاشت. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد