قوانین طلایی روابط عمومی

هر حرفه ای برای خودش از اصول و قوانینی پیروی می کنه که معمولا به عنوان قوانین طلایی معرف حضور مخاطبان خود هست.اما قوانین طلایی حاکم بر روابط عمومی ها کدامند؟ 

من چند تا از قوانین و مقرراتی که روابط عمومی ها همواره باید به آنان توسل کنند تا موفق شوند رو در زیر بصورت تیتر وار بیان می کنم.امیدوارم که شما هم قوانینی را که می شناسید به آن اضافه کنید. 

- قانون گفتمان:انتشار و بسط دانش و اطلاع رسانی در خصوص سازمان به مردم جامعه از قوانینی است که می تواند معیار سنجش یک روابط عمومی خوب قرار بگیرد.البته این گفتمان حتما باید دو سویه باشد. 

- قانون مراقبت از رفتار مدیران:در واقع این قانون اشاره مستقیم بر این دارد که روابط عمومی ها مشاوران و نزدیکترین عوامل سازمانی به مدیریت هستند و همواره باید در جهت اصلاح ساختار و سیاست های مدیریتی و مدیران اقدام نمایند.